Запуск бета-версії платформи “Пульс”
Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу.
“Пульс” - онлайн платформа для збору відгуків від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом, що дозволить підвищити якість державних послуг. Тепер кожен підприємець може оцінити державні послуги. На етапі бета-тестування доступні для оцінювання 22 державні органи, і їх кількість поступово збільшуватиметься.
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну картину якості держпослуг і швидше реагувати на проблеми підприємців. Якщо підприємець звернувся до податкової, ЦНАП чи інших органів і не задоволений якістю послуг, він може залишити відгук на Пульсі. Заявка буде оброблена, і підприємець отримає відповідь в онлайн-кабінеті. Також можна залишити позитивний відгук, щоб відзначити успішні практики. Відгуки від бізнесу будуть проаналізовані, і на їх основі буде сформовано Індекс задоволеності підприємців.
У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг для можливості миттєвої оцінки більшості державних сервісів,” – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Платформа складатиметься з трьох компонентів:
1. Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами в зручному для аналізу форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень будуть публічними.
2. Інформаційне вікно – для надання відгуку підприємці можуть залишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після авторизації підприємцю запропонують заповнити одну з двох форм для оцінювання державних послуг — коротку або довгу.
Коротка форма - для оцінки базових критеріїв (умови відкриття/закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, і ще вісім показників) та оцінки державного органу. Ці дані використовуються для узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга форма - дозволяє більш детально поділитися досвідом і вказати, який орган влади або особи перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма може бути передана до Урядового контактного центру для подальшої обробки або до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенції.
3. Особистий кабінет – після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус розгляду заявки в особистому кабінеті – від моменту подання заявки до отримання відповіді від держави. Після отримання відповіді буде можливість оцінити весь процес обробки звернення від 1 до 10.
“Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”, ініційованої Президентом Володимиром Зеленським. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучені Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Розвиток вектору допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.